29 Νοέ Θετική σκέψη. Μύθος ή πραγματικότητα; – Πρόσκληση σε συνεστίαση στις 09/12/2013
Ο Ροταριανός Όμιλος Καλαμαριάς και τα Rotaract του Ομίλου, σας προσκαλούν στην συνεστίασή τους, με ομιλητή τον ψυχολόγο – ψυχοθεραπευτή, MSc κοινωνικό κλινικό ψυχολόγο, ροταριανό Πέτρο Βέβηλο, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 21:00, στο ξενοδοχείο TheMET Θεσσαλονίκης.
Θέμα ομιλίας: Θετική σκέψη. Μύθος ή πραγματικότητα;
Ο Πέτρος Βέβηλος, MSc Social Clinical Psychologist, θα μας παρέχει μέσω των πολύτιμων γνώσεων και της εμπειρίας του τη θετική σκέψη ως μύθο ή ως πραγματικότητα.
Βιογραφικό ομιλητή
Ο Πέτρος Βέβηλος είναι ψυχολόγος – ψυχοθεραπευτής, κάτοχος μεταπτυχιακού στην Κοινωνική Κλινική Ψυχολογία των Εξαρτήσεων και των Ψυχοκοινωνικών Προβλημάτων (MSc Social Clinical Psychology), του ΑΠΘ. Συμμετείχε σε πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες, μερικά από τα οποία είναι:
[list type=”icon-circle”]
- Κλίμακα νοημοσύνης WISC-III και Raven ενηλίκων και ανηλίκων
- Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Διδακτικές και παιδαγωγικές μέθοδοι προσέγγισης
- Ημερίδα σχετικά με το ρόλο του Κ.Δ.Α.Υ. στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- Ημερίδα για την ειδική εκπαίδευση με θέμα: «Όλοι έχουν δικαίωμα στην Τέχνη»
[/list]
Παρέχει τις υπηρεσίες του σε διάφορα ιδρύματα ψυχοϊατρικά κέντρα και προγράμματα όπως στα:
[list type=”icon-circle”]
- Εθνικό Ίδρυμα Προστασίας Κωφαλάλων – Χαριλάου
- Ιατρικό Ψυχοθεραπευτικό Ψυχαναλυτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (Ατομικές και οικογενειακές συνεδρίες – επικέντρωση σε διαταραχές διάθεσης, διαταραχές πανικού, ψυχαναγκαστικές διαταραχές, διεξαγωγή ψυχολογικών τεστ )
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Ειδικής Αγωγής Θεσσαλονίκης
- Πρόγραμμα προαγωγής αυτοβοήθειας στην αντιμετώπιση της εξάρτησης από ψυχότροπες ουσίες και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων
[/list]
Ο Πέτρος Βέβηλος έχει πολυεπίπεδη εργασιακή εμπειρία ως ιδιώτης ψυχολόγος με ειδίκευση σε:
[list type=”icon-circle”]
- Άγχος, Φοβίες, Κρίσεις πανικού, Κατάθλιψη, Ψυχαναγκασμοί/έμμονες ιδέες, Νευρώσεις ελαφριές ή βαριές, Ψυχώσεις.
- Αντιμετώπιση σεξουαλικών δυσλειτουργειών.
- Συμβουλευτική ζευγαριού και χωρισμένου ζευγαριού – προστασία της ψυχολογίας του παιδιού/ των παιδιών, Υποστήριξη σε γονείς και παιδιά: Στον διαγνωστικό τομέα των παιδιών από προσχολική έως και εφηβική ηλικία διάγνωση με ειδικά τεστ και κλινική παρατήρηση, Μέτρηση νοητικού δυναμικού με την νοομετρική κλίμακα WISC III και RAVEN και διάγνωση δυσλεξίας και άλλων ψυχοεκπαιδευτικών προβλημάτων.
- Έλεγχος κοινωνικών δεξιοτήτων ΑΜΕΑ βάση την κλίμακα AAMD, Συμβουλευτική σε γονείς με ΑΜΕΑ, Ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα βάσει των πραγματικών δυνατοτήτων του παιδιού/ οικογενειακός προγραμματισμός, Συμβουλευτική σε γονείς με παιδιά με συμπεριφορικά και ψυχολογικά προβλήματα, Εντοπισμός και διάγνωση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, συνδρόμων, νοητικών προβλημάτων, προβλημάτων συμπεριφορικών και ψυχολογικών. Μετά την διάγνωση παροχή οικογενειακής και ατομικής συμβουλευτικής για τη θεραπεία προβλημάτων.
- Όσον αφορά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες επίσης παρέχεται συμβουλευτική γονέων και συμβουλές/πρόγραμμα ένταξης και ενσωμάτωσης στο κοινωνικό πλαίσιο.
[/list]
Ως ψυχολόγος των Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσ/νίκης παρέχει διαγνώσεις και παροχή στήριξης και συμβουλευτικής σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και στους γονείς τους.
Παράλληλα εργάστηκε και ως Ψυχολόγος – Αναπληρωτής Καθηγητήςστο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Θεσ/νίκης, αλλά προσέφερε και τις εθελοντικές του υπηρεσίες στο Δημοτικό Ειδικό Γυμνάσιο (Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π.) Θεσ/νίκης, στο «Πρόγραμμα ένταξης στη γειτονιά» στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Σωκράτης – Comenius με στόχο την κοινωνική ένταξη και την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ειδικής Αγωγής Θεσσαλονίκης (10 ώρες/ εβδομάδα) και συμμετοχή σε όλες τις δράσεις του σχολείου.
Ο συγγραφέας Πέτρος, έχει να παρουσιάσει τα βιβλία του:
[list type=”icon-circle”]
- «Ένταξη και Ενσωμάτωση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες»
- «Eφαρμογή της μη Κατευθυντικής Παρεμβατικότητας στην Ειδική Αγωγή»
[/list]
καθώς και εργασίες έρευνας πεδίου στα θέματα:
[list type=”icon-circle”]
- Βελτίωση της αυτονομίας και των κοινωνικών δεξιοτήτων με σκοπό την κοινωνική ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην οικογένεια, τη γειτονιά, την πόλη.
- Η εφαρμογή της μεθόδου της μη κατευθυντικής παρεμβατικότητας σε ομάδες αυτορρύθμισης παιδιών με ειδικές ανάγκες
- Διαδικασίες απόδοσης αιτίου σε ζευγάρια με ή χωρίς συζυγικά προβλήματα. Απόδοση ευθύνης για συζυγικά προβλήματα
[/list]